B. KARTAL Et Al. , "Spor Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Bisiklet Sürücülerinin Tercih ve Özelliklerininİncelenmesi," In Sosyo Ekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası, 2018, pp.610-618.
KARTAL, B. Et Al. Spor Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Bisiklet Sürücülerinin Tercih ve Özelliklerininİncelenmesi. 2018. In Sosyo Ekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası, Manisa, 610-618.
KARTAL, B., SOFYALIOĞLU, Ç., ATSAN, B., ÖZALTIN, M., & BOZKURT, S., (2018). Spor Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Bisiklet Sürücülerinin Tercih ve Özelliklerininİncelenmesi. Sosyo Ekonomik Boyutlarıyla İnovasyon (pp.610-618), Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası.
KARTAL, BURAK Et Al. "Spor Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Bisiklet Sürücülerinin Tercih ve Özelliklerininİncelenmesi." In Sosyo Ekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , 610-618. Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası, 2018
KARTAL, BURAK Et Al. "Spor Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Bisiklet Sürücülerinin Tercih ve Özelliklerininİncelenmesi." Sosyo Ekonomik Boyutlarıyla İnovasyon , Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası, 2018, pp.610-618.
KARTAL, B. Et Al. (2018) "Spor Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Bisiklet Sürücülerinin Tercih ve Özelliklerininİncelenmesi", Sosyo Ekonomik Boyutlarıyla İnovasyon . Manisa: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası.
@bookchapter{bookchapter, author ={BURAK KARTAL Et Al. }, chaptertitle={Spor Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Bisiklet Sürücülerinin Tercih ve Özelliklerininİncelenmesi}, booktitle={ Sosyo Ekonomik Boyutlarıyla İnovasyon}, publisher={Manisa Celal Bayar Üniversitesi Matbaası}, city={Manisa},year={2018} }