K. Sari And F. ŞAŞMAZ ÖREN, "The effect of inquiry-based learning strategy on the students' academic achievements: A metaanalysis study Araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi: Bir meta analiz çalışması," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.35, no.3, pp.540-555, 2020
Sari, K. And ŞAŞMAZ ÖREN, F. 2020. The effect of inquiry-based learning strategy on the students' academic achievements: A metaanalysis study Araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi: Bir meta analiz çalışması. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.35, no.3 , 540-555.
Sari, K., & ŞAŞMAZ ÖREN, F., (2020). The effect of inquiry-based learning strategy on the students' academic achievements: A metaanalysis study Araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi: Bir meta analiz çalışması. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.35, no.3, 540-555.
Sari, Kübranur, And FATMA ŞAŞMAZ ÖREN. "The effect of inquiry-based learning strategy on the students' academic achievements: A metaanalysis study Araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi: Bir meta analiz çalışması," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.35, no.3, 540-555, 2020
Sari, Kübranur And ŞAŞMAZ ÖREN, FATMA Ş. . "The effect of inquiry-based learning strategy on the students' academic achievements: A metaanalysis study Araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi: Bir meta analiz çalışması." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.35, no.3, pp.540-555, 2020
Sari, K. And ŞAŞMAZ ÖREN, F. (2020) . "The effect of inquiry-based learning strategy on the students' academic achievements: A metaanalysis study Araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi: Bir meta analiz çalışması." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.35, no.3, pp.540-555.
@article{article, author={Kübranur Sari And author={FATMA ŞAŞMAZ ÖREN}, title={The effect of inquiry-based learning strategy on the students' academic achievements: A metaanalysis study Araştırmaya dayalı öğrenme stratejisinin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi: Bir meta analiz çalışması}, journal={Hacettepe Egitim Dergisi}, year=2020, pages={540-555} }