Atıf Formatları
Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. DİNCEL And M. ŞAHİN, "Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri," 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Siirt, Turkey, pp.133, 2014

DİNCEL, S. And ŞAHİN, M. 2014. Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri. 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , (Siirt, Turkey), 133.

DİNCEL, S., & ŞAHİN, M., (2014). Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri . 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi (pp.133). Siirt, Turkey

DİNCEL, SEZEN, And MEHMET ŞAHİN. "Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri," 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Turkey, 2014

DİNCEL, SEZEN And ŞAHİN, MEHMET. "Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri." 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Siirt, Turkey, pp.133, 2014

DİNCEL, S. And ŞAHİN, M. (2014) . "Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri." 9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Siirt, Turkey, p.133.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SEZEN TOFUR And author={MEHMET ŞAHİN}, title={Eğitimde fenomonolojik yaklaşım: sınırlılıkları ve çözüm önerileri}, congress name={9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi}, city={Siirt}, country={Turkey}, year={2014}, pages={133} }