S. KARAMAN Et Al. , "Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine Etkisi," Konservatoryum , vol.11, no.1, pp.43-53, 2024
KARAMAN, S. Et Al. 2024. Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine Etkisi. Konservatoryum , vol.11, no.1 , 43-53.
KARAMAN, S., KÖROĞLU, N. O., KÖROĞLU, G. N., BAKİ, H., & DEMET, M. M., (2024). Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine Etkisi. Konservatoryum , vol.11, no.1, 43-53.
KARAMAN, SİBEL Et Al. "Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine Etkisi," Konservatoryum , vol.11, no.1, 43-53, 2024
KARAMAN, SİBEL Et Al. "Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine Etkisi." Konservatoryum , vol.11, no.1, pp.43-53, 2024
KARAMAN, S. Et Al. (2024) . "Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine Etkisi." Konservatoryum , vol.11, no.1, pp.43-53.
@article{article, author={SİBEL KARAMAN Et Al. }, title={Anksiyete, Depresyon ve Anksiyete Duyarlılığının Ritim Eğitiminde Öğrenme Performansı Üzerine Etkisi}, journal={Konservatoryum}, year=2024, pages={43-53} }