Atıf Formatları
Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. YALÇINKAYA Et Al. , "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti," II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , vol.1, Antalya, Turkey, pp.1-819, 2018

YALÇINKAYA, N. Et Al. 2018. Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti. II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , (Antalya, Turkey), 1-819.

YALÇINKAYA, N., KARADAĞ, M., & YALÇINKAYA, M. H., (2018). Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti . II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu (pp.1-819). Antalya, Turkey

YALÇINKAYA, NESLİHAN, MÜMİNE KARADAĞ, And MUSTAFA HAKAN YALÇINKAYA. "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti," II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2018

YALÇINKAYA, NESLİHAN Et Al. "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti." II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.1-819, 2018

YALÇINKAYA, N. KARADAĞ, M. And YALÇINKAYA, M. H. (2018) . "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti." II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.1-819.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NESLİHAN YALÇINKAYA Et Al. }, title={Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti}, congress name={II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1-819} }