N. YALÇINKAYA Et Al. , "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti," II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , vol.1, Antalya, Turkey, pp.1-819, 2018
YALÇINKAYA, N. Et Al. 2018. Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti. II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , (Antalya, Turkey), 1-819.
YALÇINKAYA, N., KARADAĞ, M., & YALÇINKAYA, M. H., (2018). Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti . II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu (pp.1-819). Antalya, Turkey
YALÇINKAYA, NESLİHAN, MÜMİNE KARADAĞ, And MUSTAFA HAKAN YALÇINKAYA. "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti," II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Turkey, 2018
YALÇINKAYA, NESLİHAN Et Al. "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti." II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.1-819, 2018
YALÇINKAYA, N. KARADAĞ, M. And YALÇINKAYA, M. H. (2018) . "Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti." II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu , Antalya, Turkey, pp.1-819.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NESLİHAN YALÇINKAYA Et Al. }, title={Bilinçaltı Pazarlamada “Koku”ların Hâkimiyeti}, congress name={II. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1-819} }