Atıf Formatları
Sosyo-Ekonomik Stratejiler III: Eğitim Bilimleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. H. ATALMIŞ And P. DEMİR, "Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi," In Sosyo-Ekonomik Stratejiler III , London: IJOPEC Publication, 2017, pp.43-73.

ATALMIŞ, E. H. And DEMİR, P. Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi. 2017. In Sosyo-Ekonomik Stratejiler III , IJOPEC Publication, London, 43-73.

ATALMIŞ, E. H., & DEMİR, P., (2017). Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi. Sosyo-Ekonomik Stratejiler III (pp.43-73), London: IJOPEC Publication.

ATALMIŞ, ERKAN, And PAPATYA DEMİR. "Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi." In Sosyo-Ekonomik Stratejiler III , 43-73. London: IJOPEC Publication, 2017

ATALMIŞ, ERKAN H. And DEMİR, PAPATYA. "Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi." Sosyo-Ekonomik Stratejiler III , IJOPEC Publication, 2017, pp.43-73.

ATALMIŞ, E. H. And DEMİR, P. (2017) "Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi", Sosyo-Ekonomik Stratejiler III . London: IJOPEC Publication.

@bookchapter{bookchapter, author ={ERKAN HASAN ATALMIŞ And author ={PAPATYA DEMİR}, chaptertitle={Öğretmen Yazılı Sınav Sorularının HESS Bilişsel Zorluk Matrisine Göre İncelenmesi}, booktitle={ Sosyo-Ekonomik Stratejiler III}, publisher={IJOPEC Publication}, city={London},year={2017} }