Atıf Formatları
Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. KABUKCU, "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi," 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey, pp.559-570, 2013

KABUKCU, E. 2013. Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi. 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Turkey), 559-570.

KABUKCU, E., (2013). Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi . 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.559-570). , Turkey

KABUKCU, EVRİM. "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi," 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Turkey, 2013

KABUKCU, EVRİM K. . "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi." 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey, pp.559-570, 2013

KABUKCU, E. (2013) . "Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi." 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey, pp.559-570.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EVRİM KABUKCU ARSLAN}, title={Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile Duyusal Marka Yönetimi}, congress name={12. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2013}, pages={559-570} }