Atıf Formatları
Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ş. AYCAN Et Al. , "Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması," V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara , Ankara, Turkey, pp.268, 2002

AYCAN, H. Ş. Et Al. 2002. Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması. V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara , (Ankara, Turkey), 268.

AYCAN, H. Ş., TÜRKOGUZ, S., YOLDAŞ, C., & ARI, E., (2002). Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması . V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara (pp.268). Ankara, Turkey

AYCAN, HEDİYE Et Al. "Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması," V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Ankara, Turkey, 2002

AYCAN, HEDİYE Ş. Et Al. "Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması." V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara , Ankara, Turkey, pp.268, 2002

AYCAN, H. Ş. Et Al. (2002) . "Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması." V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara , Ankara, Turkey, p.268.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HEDİYE ŞULE AYCAN Et Al. }, title={Okul Deneyimi Uygulamalarının Teknik Eğitim Fakültesi Ve Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarına Etkilerinin Karşılaştırılması}, congress name={V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2002}, pages={268} }