Atıf Formatları
Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. YALÇINKAYA And M. KARADAĞ, "Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing," In Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon , Manisa: MCBÜ Yayınları, 2018, pp.230-242.

YALÇINKAYA, N. And KARADAĞ, M. Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing. 2018. In Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon , MCBÜ Yayınları, Manisa, 230-242.

YALÇINKAYA, N., & KARADAĞ, M., (2018). Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing. Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon (pp.230-242), Manisa: MCBÜ Yayınları.

YALÇINKAYA, NESLİHAN, And MÜMİNE KARADAĞ. "Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing." In Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon , 230-242. Manisa: MCBÜ Yayınları, 2018

YALÇINKAYA, NESLİHAN And KARADAĞ, MÜMİNE. "Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing." Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon , MCBÜ Yayınları, 2018, pp.230-242.

YALÇINKAYA, N. And KARADAĞ, M. (2018) "Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing", Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon . Manisa: MCBÜ Yayınları.

@bookchapter{bookchapter, author ={NESLİHAN YALÇINKAYA And author ={MÜMİNE KARADAĞ}, chaptertitle={Sosyal Medya Fenomenleri İle Pazarlamada Yeni Bir Boyut: Influencer Marketing}, booktitle={ Sosyoekonomik Boyutlarla İnovasyon}, publisher={MCBÜ Yayınları}, city={Manisa},year={2018} }