C. İŞÇİ And G. ÖZALTIN TÜRKER, "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi," In Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları , Ankara: Detay Yayıncılık, 2020, pp.135-156.
İŞÇİ, C. And ÖZALTIN TÜRKER, G. Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi. 2020. In Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları , Detay Yayıncılık, Ankara, 135-156.
İŞÇİ, C., & ÖZALTIN TÜRKER, G., (2020). Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi. Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları (pp.135-156), Ankara: Detay Yayıncılık.
İŞÇİ, CEREN, And GÜLAY ÖZALTIN TÜRKER. "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi." In Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları , 135-156. Ankara: Detay Yayıncılık, 2020
İŞÇİ, CEREN And ÖZALTIN TÜRKER, GÜLAY Ö. . "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi." Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları , Detay Yayıncılık, 2020, pp.135-156.
İŞÇİ, C. And ÖZALTIN TÜRKER, G. (2020) "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi", Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={CEREN İŞÇİ And author ={GÜLAY ÖZALTIN TÜRKER}, chaptertitle={Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi}, booktitle={ Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }