B. MUCAN And M. TANYERİ, "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 2016
MUCAN, B. And TANYERİ, M. 2016. İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4 .
MUCAN, B., & TANYERİ, M., (2016). İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4.
MUCAN, BURCU, And MUSTAFA TANYERİ. "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 2016
MUCAN, BURCU M. And TANYERİ, MUSTAFA. "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 2016
MUCAN, B. And TANYERİ, M. (2016) . "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4.
@article{article, author={BURCU MUCAN ÖZCAN And author={MUSTAFA TANYERİ}, title={İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016}