Atıf Formatları
İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. MUCAN And M. TANYERİ, "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 2016

MUCAN, B. And TANYERİ, M. 2016. İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4 .

MUCAN, B., & TANYERİ, M., (2016). İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4.

MUCAN, BURCU, And MUSTAFA TANYERİ. "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 2016

MUCAN, BURCU M. And TANYERİ, MUSTAFA. "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4, 2016

MUCAN, B. And TANYERİ, M. (2016) . "İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.4.

@article{article, author={BURCU MUCAN ÖZCAN And author={MUSTAFA TANYERİ}, title={İnternet Ortamındaki Alışveriş Deneyiminin İnternetten Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016}