Atıf Formatları
Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TAŞTEPE, "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi," Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , 2021

TAŞTEPE, Ö. 2021. Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi. Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) .

TAŞTEPE, Ö., (2021). Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi. Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) .

TAŞTEPE, ÖZLEM. "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi," Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , 2021

TAŞTEPE, ÖZLEM T. . "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi." Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , 2021

TAŞTEPE, Ö. (2021) . "Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi." Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) .

@article{article, author={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN}, title={Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Bağlamında İncelenmesi}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER)}, year=2021}