Atıf Formatları
Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. YALÇINKAYA, "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi," In Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , Bursa: Ekin Yayınevi, 2019, pp.763-778.

YALÇINKAYA, N. Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi. 2019. In Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , Ekin Yayınevi, Bursa, 763-778.

YALÇINKAYA, N., (2019). Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi. Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi (pp.763-778), Bursa: Ekin Yayınevi.

YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi." In Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , 763-778. Bursa: Ekin Yayınevi, 2019

YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi." Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , Ekin Yayınevi, 2019, pp.763-778.

YALÇINKAYA, N. (2019) "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi", Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi . Bursa: Ekin Yayınevi.

@bookchapter{bookchapter, author ={NESLİHAN YALÇINKAYA}, chaptertitle={Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi}, booktitle={ Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi}, publisher={Ekin Yayınevi}, city={Bursa},year={2019} }