N. YALÇINKAYA, "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi," In Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , Bursa: Ekin Yayınevi, 2019, pp.763-778.
YALÇINKAYA, N. Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi. 2019. In Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , Ekin Yayınevi, Bursa, 763-778.
YALÇINKAYA, N., (2019). Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi. Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi (pp.763-778), Bursa: Ekin Yayınevi.
YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi." In Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , 763-778. Bursa: Ekin Yayınevi, 2019
YALÇINKAYA, NESLİHAN. "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi." Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi , Ekin Yayınevi, 2019, pp.763-778.
YALÇINKAYA, N. (2019) "Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi", Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi . Bursa: Ekin Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NESLİHAN YALÇINKAYA}, chaptertitle={Sosyal Medya Fenomenlerinin Reklamları Üzerine Bir İçerik Analizi}, booktitle={ Yeni Nesil Girişimcilik ve Ekonomi}, publisher={Ekin Yayınevi}, city={Bursa},year={2019} }