Atıf Formatları
Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. A. ÇELİK And İ. METİN, "Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri," 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , vol.1, Muğla, Turkey, pp.630-637, 2013

ÇELİK, A. A. And METİN, İ. 2013. Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri. 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Muğla, Turkey), 630-637.

ÇELİK, A. A., & METİN, İ., (2013). Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri . 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.630-637). Muğla, Turkey

ÇELİK, ASİYE, And İSMAİL METİN. "Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri," 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Muğla, Turkey, 2013

ÇELİK, ASİYE A. And METİN, İSMAİL. "Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri." 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Muğla, Turkey, pp.630-637, 2013

ÇELİK, A. A. And METİN, İ. (2013) . "Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri." 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Muğla, Turkey, pp.630-637.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ASİYE AYBEN ÇELİK And author={İSMAİL METİN}, title={Mobil Ticaret (M-Ticaret) Aracı Olarak Akıllı Telefon Uygulamalarının Tüketicilerin Alışveriş Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri}, congress name={12. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2013}, pages={630-637} }