Atıf Formatları
Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TAŞTEPE BİLEN And M. SOBA. Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma. : Gazi Kitabevi2024, pp.87

TAŞTEPE BİLEN, Ö. And SOBA, M. 2024. Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma . Gazi Kitabevi.

TAŞTEPE BİLEN, Ö., & SOBA, M., (2024). Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma . : Gazi Kitabevi.

TAŞTEPE BİLEN, ÖZLEM, And MUSTAFA SOBA. Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma : Gazi Kitabevi, 2024

TAŞTEPE BİLEN, ÖZLEM T. And SOBA, MUSTAFA. Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma . Gazi Kitabevi, 2024.

TAŞTEPE BİLEN, Ö. And SOBA, M. (2024) Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma . 1st edn. : Gazi Kitabevi.

@book{book, author={ÖZLEM TAŞTEPE BİLEN And author={MUSTAFA SOBA}, title={Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma}, publisher={Gazi Kitabevi}, year={2024} }