D. GÖĞEBAKAN YILDIZ And G. KIYICI, "TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.3, 2016
GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. And KIYICI, G. 2016. TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.3 .
GÖĞEBAKAN YILDIZ, D., & KIYICI, G., (2016). TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.3.
GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA, And GÜLBİN KIYICI. "TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.3, 2016
GÖĞEBAKAN YILDIZ, DERYA G. And KIYICI, GÜLBİN. "TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.3, 2016
GÖĞEBAKAN YILDIZ, D. And KIYICI, G. (2016) . "TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.14, no.3.
@article{article, author={DERYA GÖĞEBAKAN YILDIZ And author={GÜLBİN KIYICI}, title={TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016}