Atıf Formatları
Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. S. PEKER Et Al. , "Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.209-220, 2010

PEKER, H. S. Et Al. 2010. Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2 , 209-220.

PEKER, H. S., SELÇUK, G., DOĞRU, E., & ÇETİN, B., (2010). Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, 209-220.

PEKER, HURİYE Et Al. "Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, 209-220, 2010

PEKER, HURİYE S. Et Al. "Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.209-220, 2010

PEKER, H. S. Et Al. (2010) . "Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.8, no.2, pp.209-220.

@article{article, author={HURİYE SEVİNÇ PEKER Et Al. }, title={Yenilenen İlköğretim Programlarının İlköğretim Müfettişleri Okul Yöneticileri Ve Öğretmenler Tarafından Algılanması ve Benimsenme Düzeyi}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={209-220} }