K. YILDIZ Et Al. , "Ulusal Televizyon Kanallarında Yayınlanan Reklamların Spor UnsurlarıAçısından İncelenmesi," Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.31-40, 2017
YILDIZ, K. Et Al. 2017. Ulusal Televizyon Kanallarında Yayınlanan Reklamların Spor UnsurlarıAçısından İncelenmesi. Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2 , 31-40.
YILDIZ, K., TEKYAZMAN, E. F., & YILDIZ, Y., (2017). Ulusal Televizyon Kanallarında Yayınlanan Reklamların Spor UnsurlarıAçısından İncelenmesi. Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, 31-40.
YILDIZ, KADİR, Elif Feza TEKYAZMAN, And YAVUZ YILDIZ. "Ulusal Televizyon Kanallarında Yayınlanan Reklamların Spor UnsurlarıAçısından İncelenmesi," Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, 31-40, 2017
YILDIZ, KADİR Et Al. "Ulusal Televizyon Kanallarında Yayınlanan Reklamların Spor UnsurlarıAçısından İncelenmesi." Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.31-40, 2017
YILDIZ, K. TEKYAZMAN, E. F. And YILDIZ, Y. (2017) . "Ulusal Televizyon Kanallarında Yayınlanan Reklamların Spor UnsurlarıAçısından İncelenmesi." Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.2, no.2, pp.31-40.
@article{article, author={KADİR YILDIZ Et Al. }, title={Ulusal Televizyon Kanallarında Yayınlanan Reklamların Spor UnsurlarıAçısından İncelenmesi}, journal={Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={31-40} }